Friday, February 25, 2011

sayang i need you ♥



hmm dah lame aku tak jumpe kau . rindu aku dekat kau dah menjadi jadi .smpai aku tak boleh kawal diri aku . cehh . hahaha ade plak mcam to kan ? memang aku rase rindu sangat dekat kau . ntah lah semenjak dua menjak neyy aku memang susah tydo klau aku tak dapat dengar suare kau ,klau aku tak call .kau marah aku .merajuk dengan aku .bile aku call .haih kau plak dah tydo . kau neyy kadang kadang tak paham jugak aku tngok .hahaha kejap tydo awal .kejap kejap tydo lambat .haih tak paham aku =,= tp aku suke klau kau tydo awal .hahaha aku bebas dari senaman jari jemari aku yang sakit menaip keypad henfon aku to . hahaha gurau je .aku lagi suke menaip mesej sepanjang mase bersame kau . tak mmbosankan kan .haha tp sayang ,1 perkara je aku nak kau paham .klau aku tak dapat mesej kau .atau tak balas mesej kau .kau paham lah aku .aku kerja .bukan aku kerja aku lupe kat kau . sepanjang aku kerja . aku tak pernah lupekan kau .aku still ingat kat kau .sbab muke kau tak pernah hilang dari ingatan kepala otak aku .aku sayang kau sangat sangat .tolong paham aku oke .aku kerja nak cari duet .bukan cari pompuan .haha .kau to yang nakal .^.^ tak pernah paham aku .haih haha .tp aku suka lah klau tengok kau marah .pehh muncung bibir kau yang aku tak boleh tahan to .cute gile ♥.haha . lagi lagi klau kau kiss pipi aku . hehe best lahh .rindu dekat kau cici .<desy> desy ade name panggilan baru tau .baru aku tau baru baru neyy .parents n sibling dye pangill dye cici . cute lah name to .aku suke .same ngan tuan dye .haha .like doe .aku harap kau tak lupekan aku .dan aku janji tak kan tinggalkan kau oke .aku janji sayang .klau kau rindu kat aku.cari lah aku .aku akan tetap setia menunggu kehadiran diri kau .aku sayang kau ngok .sumpah . hahaha i need u oke.

2 comments:

  1. hehe .so sweet oke .akoew pon syg koe .
    hhehe .miss u syg .

    ReplyDelete

married with desy

married with desy
Daisypath Anniversary tickers

adik kesayangan aku

adik kesayangan aku