Friday, January 7, 2011

maafkan saya , awk

awak maafkan saya !
maafkan saya sebab saya bukan seperti yang awak inginkan .
saya dah cube untok jadi yang terbaek untok diri awk .
maafkan saya , saya tak dapat beri hadiah di hari jadi awak .
hanya ucapan tulus ikhlas dari hati saya saje yang dapat saya berikan pada awak .
setiap kali kite keluar , hmm saya mesti sedih . :'(
sebab saya tak ade duit untuk blanje awak .
awak maafkan saya .
kadang kadang saya fikir ,adakah diri saya layak untok awak ?
setiap kali saya pikir pasal tu ,saya mesti rase yang diri saya neyy tak berguna untuk awak .
tapi awak tetap bertahan dan pujok saya .
awak cakap , awk tak nak kehilangan saya . sebab awak cintakan saya . .
awak maafkan saya .saya terlalu fikir kebahagiaan awak je .
tak pernah nak memikirkan hati awak . :(
maafkan saya ,awak . . .
saya hanya mampu berikan kasih sayang , rindu , dan cinte saya kat awak .
saya harap awak tulus terima diri saya dalam hidop awak .
dan saya selalu berDOA ,
agar kasih sayang , rindu dan cinte kite tak kan pernah padam dari hati saya dan awak . .
skang baru saya sedar ,duit dan harta benda tak kan pernah mmbawa kebahagiaan .
hanya hati yang tulus boleh mmbawa kebahagiaan .
MAAFKAN SAYA ATAS KESILAPAN SAYA SELAMA INI .

No comments:

Post a Comment

married with desy

married with desy
Daisypath Anniversary tickers

adik kesayangan aku

adik kesayangan aku