Saturday, January 22, 2011

kenape ?

kenape kau buat aku macam ney ? tiap tiap hari aku rase diri aku ney tak bergune buat kau ,aku rase diri aku tak sesuai untuk kau .sbab aku macam tak percaya yang aku sudah pun dimiliki oleh kau . tapi kenape kau marah aku ? maki aku ? ape salah aku ? adakah aku ney laki yang tak berguna untuk kau ? aku da cube yang terbaek untuk menjadi yang lebih baek dari hari hari sebelumnye .aku nak sayang kau sepenuh dan sepanjang riwayat hidup aku .kau kene tahu aku sayang kau sangat sangat .sayang aku kat kau tak pernah berubah walaupun kau telah jauh dari sudut pandangan mataku .hatiku tetap bertahan sayang kat kau .aku tak penah kesah walau sedikit pon kau marah kat aku .aku terime dengan hati yang terbuka . sbab aku sayang kau lebih dari diri aku .kau tak pernah memikirkan bgaimana aku simpan perasaan aku neyy .aku haap kau paham ,if kate kate aku ney menyinggung perasaan kau .maafkan lah aku .trime kasih sayang .

No comments:

Post a Comment

married with desy

married with desy
Daisypath Anniversary tickers

adik kesayangan aku

adik kesayangan aku