Thursday, January 6, 2011

kalau kau nak tau,aku sayang kau sangat sangat giler.


da lame aku impikan saat saat terindah mcam neyy .tp aku tak lebih macam orng laen oke .klau lahh aku ngan kau bole pegi one beach ,n then kte camping kat stu kan best .tp bile lahh kite dapat pergi erk ?yela kite neyy ade hala tujuan matlamat dri kte masing2 kan ?tp tak dsebabkan kan kte macam to tak ade halangan untuk kte berpisah oke ?kau kene tahu masalah aku neyy ,aku skrang keje .bukan aku pegi menyundal .laen lahh aku pegi menyundal .lantak kau lahh nak tibai aku ke .pukol aku ke ,basuh aku ke and whatever lahh ape kau nak buat kat aku .yang penting aku sayang kau sorang je doe .tak de orang laen selain diri kau .selagi kau percayakan aku .selagi to aku tetap still love with youu .tp kenape kau buat aku cam neyy ? aku percayakan kau .tp knape kau tak bole percayakan aku ? kenape ? tell me why ? kau nampak aku neyy playboy dimate kau ke ? cukup la .aku tak kan penah , dan tak akan penah nak maen maen kan kau atau cinte kau terhadap diri aku .aku tetap setia ngan cinte aku terhadap kau .aku harap kau paham situasi hidup aku skrang .aku mintak maaf banyak banyak klau ayat ayat aku neyy buat kau sakit hati sangat .tp hakikat nye aku still sayangkan kau sayang .aku x penah maen maen dlam hubungan kite .tolong la percayakan aku .aku sayang kau sangat sangat .soryy aku da buat kau salah sangke .if neyy kesalahan aku ,aku mintak maaf banyak banyak .aku yakin perkare neyy tak akan berulang lagi .aku sayang kau sangat sangat !

No comments:

Post a Comment

married with desy

married with desy
Daisypath Anniversary tickers

adik kesayangan aku

adik kesayangan aku