Tuesday, December 28, 2010

zaman persekolahan yang tak boleh aku lupekan .



cerita nya brmula dari ney ,nak ckap lawak pon ade HAHA, .hehe aku tak tau nak menilai nye .korang pandai pandai la ehh menilai nye sendiri .zaman waktu prsekolahan dulu .aku ney nak ckp degil tak lahh degil sangat .tp cikgu ckap aku ney memang degil .hmmm .nak wat cm ner kan ? cikgu da ckp cam tu ,trima je lahh .HAHA .di waktu skola dulu .kat dlam kelas ,aku memang anti onegroup ladies ney ,aku memang cukup menyampah bile dyeorng datang skola .visi hidop aku berpegang kepada ANTI GEDIK .tak abes abes bile time free class je , brmulalahh adengan babak dandan mendandan ,dengan bedak murah nye ,minyak wangi yang tak swangi nye ,dengan makeover nye yg boleh mengalahkan artis bollywood ,konon konon nye bole mengalah kan karisma kapoor .paling aku tak tahan lepas je makeover sana sini .bermula lahh satu babak ngumpat mengumpat antara budak budak class . klau diri sendiri tu baek tak pe jugakk .bile terdengar dengar suare dyeorang terase panas je telinge aku .aishh masalahh betol .boleh bernanah telinge aku ,aku da penat lahh nak cite pasal dyeorang agy,so aku stop je la ehh . tp to sume story mase aku skola dulu .n now da berakhir la zaman prsekolahan aku .

No comments:

Post a Comment

married with desy

married with desy
Daisypath Anniversary tickers

adik kesayangan aku

adik kesayangan aku