Tuesday, December 28, 2010

bemulalah kisah aku dan si dia

kisah aku ney tak de la best sangat , tapi tak pe aku story serba sdikit .ape salahnye kongsi crita ngan kawan kawan aku kan ? mulenye dri sni aku dapat brkenalan dngan seorang perempuan ney ,dye mmang ckop baek hati ,peramah ,sopan santun ,bak kate da mcam gadis melayu terahir la ,hehe .aku da lame suke kat dye .tp hatiku rse mcm dye x ade cinte untok aku  .aku try usha dye baek baek .aku mcg dye stiap pagi smpai malam .aku amek berat pasal dye ,aku tnye kabar dye n macam macam la .smpai dye betol betok cair dngan usaha aku sleme neyy untuk mendaptkan cinte hatinye .aku sanggup buat ape saje demi cinte nya .haha 1 ary to .aku ajak la dye untok g bndar nak jmpe la katekan .kteorng wat kputusan nak jmpe kat bandar .oke aku on je .ape dye nak kan .smpai bndar je aku pon jmpe dye .kteorng jlan sme2 ,pegi sane ,pegi sini .smpai penat kaki aku nk berjlan lg. x larat dahh .adoy .tp dsbbkan dye punye psal aku pon troskan jlan je la .smpai 1 tempat to .dye suroh aku brhenti .aku pon brhenti la. aku ingat dye nak wat ape kan .rupe2nye dye ajak aku tengok wayang .adoyy malu nye aku mase to dye ajak aku tngok wayang brsame dye .aishh .nak tak nak trpakse la aku tahan malu .hehe .lpas to dye order 2 tiket .korang nak tau x movie ape kteorng tengok ? cte HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH .hahaha tp x pela .tngok je la. nak hilangkan bosan kan.cte to kelakar ade ,seram pon ade .HAHAHA .tergelak2 aku ngan dye kat dlam to .huhu x pe kteorng spoting kan . i dont care hehe .mase dye tngah gelak2 to ,aku pnggil nme dye .dye teros snyap .dye ckp knape awkk ? aku pon ape lg tros aku luahkan sume prasaan aku yg slame ney aku pendam2 kan .aku bgitau dye yg aku da lme suke kat dye .n then . korang paham2 suda lahh .hehe .dye pon setuju dengan prmintaan aku .dan bermulalah kisah percintaan aku dngan si dye .gmbira di hati aku neyy x penah putus sejak brtemu dngan dye .alangkah indahnye klau stiap hari aku dpat brtemu dngan diri nye .indah kan .cube la korang bayangkan ape yg aku ckap neyy .HAHAHA .jangan korang terpesong piker bende laen suda lahh .HAHAHA. stiap detik ,setiap jam, stiap hari, stiap malam, stiap minggu hari berlalu ,kini aku suda ponn msok hari yg ke 3 minggu aku bersama nye .aku brasa bhagia disamping dirinye.stiap prhubungan msti ade prgaduhan  kan .tp to sume standert lahh bg orang couple kan .ape aku kesahh ? HAHAHA klau xde to sume msti x bahagia .betol x ckap aku ? .korang percayalahh .tp kan klau xde gaduh neyy boring jgak kan .klau x blur je kan .HAHAHA .tp aku ngan dye neyy spoting je .same2 layan kepala .HAHAHA .dye oke ,aku pon oke .klau dye giler .lg aku jd giler .hahaha .bg sesape yg kaum lelaki to kan .jage la aty budi awek kte masing2 ,jangan sakit kan aty dyeorng .dyeorng neyy jenis pelembut ,baek aty ,sopan . x macam kte neyy .jahat x sudahh2 .aishh .pelik la. klau korang ade buat jahat .jangann bgitau couple korang oke .diam2 sudahh .takot hal neyy bole merosakkan hubungan kite .pndai2 la korang jege aty budi masing2 .oke la aku harap lepas korang bace neyy ,orang berubah la k .hehehe x de paksaan ponn untok korang berubahh .neyy untuk pendrian masing2 oke .aku harap dan berdoa agar hubungan neyy kekal buat selamanya ,da aku harap jugakk hubungan korang ponn sme . smapi sni je la cte prtemuan aku dngan dye .klau korang bace x best ,lupekan je k .HAHAHA . k sekian . . .

No comments:

Post a Comment

married with desy

married with desy
Daisypath Anniversary tickers

adik kesayangan aku

adik kesayangan aku